Friday, August 7, 2009

ape-ape je lahh..hahaha

Sila jawab soalan-soalan di bawah ini dalam BAHASA MELAYU sahaja.
= Bayekk!!

1. Bekas kekasih saya adalah :
= Seorang Manusia la..Xkan la binatang kot..( ade ke aku ni kekasih!!!huhu..akan datang kot..ahakz!!~)

2. Saya sedang mendengar :
= ( When I Grow Up- Pussycat dolls)hehe dlm bahasa melayu plak maksud dier apabila saya membesar..betui ka ni ha??tibai je la...kekekeke

3. Mungkin saya patut :
= Belajar..sebab esok ade ujian pertengah semester..kira-kira plak tu..TP aku duk menjawab soklan2 ngokngek ni ha..hahahaha

4. Saya suka :
= Jalan-Jalan,membeli-belah ( masa ade duit la!!!hohoho), melayari internet, karaoke...bla.bla.bla.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
= Banyak...Kawan Setia, Teman Sejiwa(hahaha), Kawan Karib, Kawan Istimewa..Semua orang yang kawan dgn saya adalah sahabat baik saya..hehehe

6.Saya tak faham :
= Apabila soklan tu susah..kekeke

7.Saya kehilangan :
= Entah la..Tiada kehilangan ape2 kot lagi..hoho

8.Ramai yang berkata :
= Aku ni peramah, emosional (lantak la kan nak ckp ape..Aku tetap aku..mmg perangai da mcm ni) hohoho, baik..hehe

9.Makna nama saya :
= Sangat pandai dan sempurna..hehe

10.Cinta itu adalah :
= Kasih sayang kot..tibai je la heh...xpernah bercinta lagi..huhuhu..(kantoi di situ!!..hoho)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
=Ape kejadah ni!!!!..huhu

12.Saya akan cuba :
= Belajar kejap lagi..kerna esok ade ujian..hoho

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= Sampai bila-bila la...adehhhh..

14.Telefon bimbit saya :
= Samsung U800 dan Nokia jenis ape ntah..hoho TP sekarang saya pinjam dan pakai telefon bimbit Shawn kerna telefon bimbit saya yang Samsung U800 rosak..hantar baiki jap..hohoho

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= Aku termenung je....

16.Saya paling meluat apabila :
=Apabila orang tu Poyo, Menggedik, Bajet Bagus..hahaha ;P

17.Pesta/Parti adalah :
= Majlis Keramaian kot..betul ka??hoho

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= Ntah la heh..Menatang ape yg comel heh..hahaha..TP paling comel LANDUK sebab dier comel..hahaha

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= Sejak saya dilahirkan pada 28/06 hingga la hari ini dan selamanye..hihihi

20.Hari ini :
= Hari Sabtu suda...

21.Malam ini saya akan :
= Malam ni saya akan berada di MELAKA kot..hohoho

22.Esok pula saya akan :
= Berjalan-jalan di sekitar Bandar MELAKA la...

23.Saya betul-betul inginkan :
=Kebahagiaan dan Kekayaan...blablablabla..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= Muka aku da mengantuk!! TP xtdo lagi sebab nak belajar..esok ade ujian..huhuhu :(

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= Pusat membeli-belah la..Macam-macam ada..kekeke

26.Makanan Barat atau Jepun :
= Makanan Barat..Ada kat SS 2 Murni Kelana Jaya tu hah..Banyak Pilihan di situ..dtg je kat sana.. mintak je ape jenis makanan barat..pasti ada..haha

27.Bilik yang terang atau gelap :
= Memana je boleh..xda masalah pun heh..

28.Makanan segera adalah :
= Makanan yang segera la..Yang senang, mudah, sedap di masak kot..hohoho hentam je la heh..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= Ko da makan?? tu je la aku tanya kat orang tadi..hoho


30.Siapa yang anda mahu Tag?
=
Shawn, Eddie, Lie, Aiman, Rizal...hehehe

2 comments:

  1. ako da jawab kat ruangan komen landuk...(sb ako terbacer plak post dier tuh..adoyai..) kao na ako jawab yang samer ker yang len??gugugu

    ReplyDelete